Форум Шишаків

Теми для публікацій та розмов


Миргородська ОДПІ інформує
11 вересня 2013 ВМРРЗГ ОДПІ

Шишаки Багато дуже гарних дівчат . Ге...
17 липня 2008 (Душка)

Питання-відповіді Інтерв'ю Всі записи

1

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

НАВЧАЛИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРУ (05.07.2013р.)

Спеціалісти Миргородської об’єднаної  державної податкової інспекції провели спільний безкоштовний семінар для  платників податків з представниками фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Відкриваючи семінар Наталія Володимирівна Молочко – начальник Миргородської ОДПІ головного управління Міндоходів Полтавської області  зазначила, що пріоритети роботи Міністерства доходів і зборів України залишаються незмінними: удосконалення адміністрування податків і зборів, якісне обслуговування платників із застосуванням новітніх технологій, спрощення документообігу, мінімум витрат часу представниками бізнесу на спілкування з державою і максимум – на основну діяльність.

На семінарі розглядалися питання, а саме: особливості сплати авансових внесків по падку на прибуток підприємств, нова форма звітності по ПДВ і особливості її заповнення також йшлося про податок на доходи фізичних осіб щодо правильності застосування податкової соціальної пільги.

Не залишилося поза увагою і питання легалізації заробітної плати, запровадження контрольної стрічки в електронній формі, оновлення сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс».

Суб’єкти господарювання отримали кваліфіковані відповіді на всі поставлені ними запитання.

10 липня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ
громадян посадовими особами Міністерства доходів і зборів України


Клименко Олександр Вікторович – Міністр доходів і зборів України – кожний перший вівторок місяця з 14 год.00 хв. до 18 год.00 хв.

Дериволков Степан Дмитрович – Перший заступник Міністра – кожний перший понеділок місяця з  14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Ігнатов Андрій Петрович – заступник Міністра – кожен перший четвер місяця з 14 год.00 хв. до 18 год.00 хв.

Левицький Віктор Сергійович – заступник Міністра – керівник апарату – кожен другий четвер місяця з 14 год.00 хв. до 18 год.00 хв.

Бусарєв В’ячеслав Валентинович – директор Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб – кожну першу і третю середу місяця   з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Видиборець Андрій Петрович – директор Департаменту фінансово – економічної роботи та бухгалтерського обліку – кожний другий четвер місяця з  9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Головач Олександр Володимирович – директор Департаменту боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом – кожну другу п’ятницю місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Дороховський Олександр Миколайович – директор Департаменту митної справи кожну першу п’ятницю місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Качур Євген Юрійович – директор Департаменту організаційного супроводження – кожну першу середу місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Кочкаров Владислав Вікторович – директор Департаменту правової роботи – кожну третю середу місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Крухмальов Сергій Борисович – директор Департаменту податкового та митного аудиту – кожний другий понеділок місяця з 14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Маланушенко Євгеній Леонідович – директор Департаменту стратегічного управління та інновацій – кожний перший четвер місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Мальцева Вікторія Вікторівна – директор Департаменту обслуговування платників податків – кожну другу середу місяця з 14 год.00 хв. до 18 год. 00 хв.

Лісняк Сергій Іванович – директор Департаменту інфраструктури – кожний четвертий понеділок місяця з  9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Павелко Лілія Генріхівна – директор Департаменту оподаткування та контролю об’єктів і операцій – кожний другий понеділок місяця з  9 год.00 хв. до 13 год. 00 хв.

Привалова Неля Євгеніївна – директор Департаменту координації нормотворчої та методологічної роботи з питань оподаткування – кожний третій понеділок місяця з  14 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

Поволоцьких Тамара Миколаївна – директор Департаменту  відомчого контролю та внутрішнього аудиту – кожний другий вівторок місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Радченко Анатолій Петрович – директор Департаменту контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів – кожну другу середу місяця з  9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Сазонова Елла Володимирівна – директор Департаменту персоналу – кожний перший і третій понеділок місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Санжаревська Інна Семенівна – директор Координаційно – моніторингового департаменту – кожний третій  вівторок місяця з 14 год.00 хв. до 18 год. 00 хв.

Семченко Ольга Владиславівна – директор Інформаційно – комунікаційного департаменту – кожний другий вівторок місяця з 14 год.00 хв. до 18 год. 00 хв.

Теньков Олексій Володимирович – директор Департаменту ІТ, електронних сервісів та обліку платників – кожну другу та четверту п’ятницю місяця з 14 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Стетюха Олександр Миколайович – начальник Головного  управління внутрішньої безпеки – кожний третій вівторок місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Яковинець Анатолій Іларіонович – начальник Головного слідчого управління фінансових розслідувань – кожний третій четвер місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Веселовський Андрій Іванович – начальник Управління міжнародних зв’язків – кожну першу п’ятницю місяця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ

громадян посадовими особами Головного управління
Міндоходів у Полтавській  області

Задорожний Володимир Петрович начальник Головного управління Міндоходів у Полтавській області – кожний перший понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Васильєва Олександра Миколаївна – перший заступник начальника Головного управління Міндоходів у Полтавській області – кожну третю п’ятницю місяця з 14.00 до 17.00.

Пищенко Олег Ігоровичв.о. заступника начальника – начальник слідчого управління фінансових розслідувань – кожну другу середу місяця з 14.00 до 18.00.

Голуб Людмила Олексіївна – заступник начальника Головного управління Міндоходів у Полтавській області – кожну четверту середу місяця з 9.00 до 13.00.

Коваль Сергій Олексійович - заступник начальника Головного управління Міндоходів у Полтавській області – кожну другу п’ятницю місяця з 9.00 до 12.00.

Слончак Олена Олександрівна – заступник начальника Головного управління Міндоходів у Полтавській області – кожний четвертий вівторок місяця з 14.00 до 18.00.

Малий Віталій Михайловичв.о. начальника оперативного управління – кожний четвертий вівторок місяця з з 9.00 до 13.00.

Годунова Лариса Василівна – начальник управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом - кожну другу п’ятницю місяця з 14.00 до 18.00.

Бойко Володимир Михайлович – начальник управління ІТ та обліку платників – кожний другий четвер місяця з 14.00 до 18.00.

Воздвіженська Наталія Юріївна – начальник управління податкового та митного аудиту – кожний перший  четвер місяця з 9.00 до 13.00.

Гарькавенко Микола Олексійович – начальник відділу обслуговування платників податків - кожну третю середу місяця з 9.00 до 13.00.

Денисенко Ольга Альбертівна – начальник відділу фінансово - економічної роботи та бухгалтерського обліку – головний бухгалтер – кожну третю п’ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Захарченко Вікторія Віталіївна – начальник інформаційно-комунікаційного відділу  - кожний третій четвер місяця з 14.00 до 18.00.

Карабінська Ольга Леонідівна – начальник управління правової роботи – кожний другий вівторок місяця з 9.00 до 13.00.

Котляревська Світлана Василівнаначальник управління оподаткування та контролю окремих об'єктів і операцій – кожний перший вівторок місяця з 14.00 до 18.00.

Лазоренко Юрій Іванович – начальник відділу відомчого контролю та внутрішнього аудиту – кожну першу п’ятницю місяця з 09.00 до 13.00.

Тесля Леся Федорівна – начальник відділу персоналу - кожний четвертий понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Мисочка Олександр Олександрович – начальник адміністративно – господарського управління  - кожний третій понеділок місяця з 09.00 до 13.00.

Порощай Жанна Василівна – начальник відділу організації діяльності та контролю виконання документів – кожний перший понеділок місяця з 09.00 до 13.00.

Собакарь Сергій Миколайович – завідувач сектору охорони державної таємниці технічного та криптографічного захисту – кожний другий понеділок місяця з 14.00 до 18.00.

Овчаренко Людмила Вікторівна – в.о. начальника координаційно - моніторингового управління – кожну першу середу місяця з 09.00 до 13.00.

Бритвін Олексій Леонідович - начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб - кожний третій вівторок місяця з 14.00 до 18.00.

Левченко Сергій Олександрович - начальник відділу внутрішньої безпеки - кожну другу середу місяця з 09.00 до 13.00.

Відділ обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Полтавській області повідомляє, що на особистий прийом до керівництва ГУ Міндоходів у Полтавській області можна записатися, зателефонувавши за номером:  (0532) 503522.           

3 липня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

НА МИРГОРОДЩИНІ  ФІЗИЧНІ ОСОБИ ЗАДЕКЛАРУВАЛИ  ПОНАД  31,0 МІЛЬЙОН ГРИВЕНЬ ДОХОДІВ (03.07.2013 р.)

За підсумками кампанії декларування  громадянами подано 831 декларацію. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає сплаті в бюджет, склала понад 1,0 мільйона гривень.   

Найбільшу активність у деклараційній кампанії виявили громадяни, що здійснюють обробіток землі та продаж сільгосппродукції.

ПРАВО ГРОМАДЯН НА ЗВЕРНЕННЯ (03.07.2013 р.)

Особистий контакт керівника  з  платниками податків – це дуже ефективний засіб спілкування, який формує позитивне враження у платників та високий ступень відповідальності у керівника.

Наталія Молочко, начальник Миргородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в Полтавській області, особистий прийом громадян проводить щовівторка  з 11-00  до 13-00 години.

Попередній запис на прийом проводиться щоденно з 9-00 до 18-15 години у Центрі обслуговування платників податків або за телефоном 5-21-60.  

З початку 2013 року на особистий прийом до керівництва  МОДПІ звернулось  5  громадян.

3 липня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

ВЧАСНО ПОДАНІ ЗВІТИ ТА СПЛАЧЕНІ ПОДАТКИ ВИЗНАЧАЮТЬ СУМЛІННОГО ПЛАТНИКА  (02.07.2013 р.)

Відповідно до норм Податкового кодексу України, платники, які звітують за квартал чи за півріччя подають податкові декларації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день. Термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації. Така сума сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.

Отже, останнім днем подання податкової декларації за II квартал поточного року буде 9 серпня 2013 року, а останнім днем сплати суми податкового зобов’язання зазначеної у податковій декларації – 19 серпня 2013 року.

ПРО ЗАВДАННЯ, МІСІЮ ТА ПРІОРИТЕТИ РОБОТИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ МІНДОХОДІВ  (02.07.2013 р.)

На запитання представників ЗМІ відповідала Наталія Володимирівна Молочко – начальник Миргородської ОДПІ головного управління Міндоходів Полтавської області під час проведення прес-конференції.

Наталія Володимирівна детально охарактеризувала  всі аспекти об’єднання податкової та митної служби у єдине Міністерство доходів та зборів України,-

«Створюючи Міністерство доходів і зборів, було поставлено завдання не просто об'єднати два відомства, а досягти підвищення рівня податкового та митного сервісу, щоб виконання зобов'язань щодо сплати податків і зборів було максимально комфортним для бізнесу.

Пріоритети роботи залишаються незмінними: удосконалення системи  адміністрування податкової системи України, якісне обслуговування платників із застосуванням новітніх технологій, спрощення документообігу, мінімум витрат часу представникам бізнесу на спілкування із державою, і максимум – на основну діяльність. Щодо реорганізації, то це не погіршить умов обслуговування платників, які, як і раніше, зможуть отримувати якісне податкове супроводження, а також ряд митних послуг в сервісних центрах  обслуговування платників податків».

На всі поставлені запитання було надано кваліфіковані вичерпні відповіді.

ТЕЛЕФОННИЙ СЕАНС «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» НА ТЕМУ: «МОДЕРНІЗАЦІЯ РЕЄСТРАТОРІВ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ – ВИМОГА ЧАСУ»     (02.07.2013 р.)

Нещодавно відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з Наталією Володимирівною Молочко, начальником Миргородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів  у Полтавській області.

Найбільшу зацікавленість у громадян визвали питання щодо модернізації реєстраторів розрахункових операцій та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Наводимо запитання з якими найчастіше зверталися платники податків.

          Запитання: Яким чином можна передава дані від РРО?

          Відповідь: Передбачена можливість передачі контрольно-звітної інформації від РРО, як дротовими так і бездротовими каналами зв'язку. Тобто можуть бути використані засоби стільникового зв'язку, дротового інтернету, телефонні мережі. Можливість користування конкретними каналами зв'язку передбачається виробником РРО та модемів для передачі контрольно-звітної інформації.

         За інформацією наданою операторами мобільного зв'язку, в тому числі розміщеної на їх офіційних сайтах, мережі мобільного зв'язку покривають понад 97 відсотків території, де проживає 98-99 відсотків населення України. Технічні можливості операторів зв'язку дозволяють забезпечити у разі необхідності та відповідного звернення платників податків надання послуг по всій території України.

        Запитання: Чи є  пільги зі сплати податку на нерухоме майно передбачені Податковим кодексом України?

        Відповідь: Податковим кодексом України передбачено пільги зі сплати податку на нерухоме майно у вигляді зменшення бази оподаткування об’єктів житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи: для квартири – на 120 м? і для житлового будинку – на 250 м?.

       Таке зменшення надається один раз за базовий податковий (звітний) період і застосовується до об’єкта житлової нерухомості, у якій фізична особа – платник податку зареєстрована в установленому законом порядку, або за вибором такого платника до будь – якого іншого об’єкта житлової нерухомості, який перебуває в його власності.

ПРАВО НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕРЕВІРКУ МАТИМУТЬ СУМЛІННІ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ (03.07.2013 р.)

Вже з 1 січня 2014 року платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, зможуть скористатися новим сервісом – електронною перевіркою. Для цього достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів України  про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.

З 1 січня 2015 року, цю новацію буде розповсюджено на представників мікро-, малого та середнього бізнесу, що перебувають на загальній системі оподаткування, а з 2016 року зможуть «замовити» собі проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки всі категорії платників податків в Україні.

За оцінками фахівців Міндоходів, перехід до практики електронних перевірок дозволить не тільки підвищити якість і ефективність податкового аудиту, а й знизить адміністративне навантаження на платника податків. Із запровадженням електронної перевірки очікується значне скорочення часу на проведення аудиту та адміністративних витрат як для бізнесу, так і для держави.

3 липня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

ЧЕРГОВИЙ РАЗ ПРО ПОДАТОК НА НЕРУХОМЕ МАЙНО (01.07.2013 р.)

Нагадуємо, власникам житла – фізичним особам! З 1 січня 2013 року відповідно до Податкового кодексу України введено новий  місцевий податок,  податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Суму даного податку нараховують податкові органи у випадку, якщо платник податку має більше, ніж один об’єкт оподаткування. Квартири площею до  120 кв. метрів та житлові будинки площею до 250 кв. метрів не оподатковуються. Податок сплачується лише за ті метри, які перевищують зазначені квадрати. Однак така пільга застосовується тільки до одного з об’єктів житлової нерухомості.

Звертаємо увагу громадян, які отримали  податкові повідомлення - рішення, що сплату податку повинні  провести  до 30 серпня поточного року.

Більш детальну інформацію щодо справляння податку можна отримати, звернувшись до Центру обслуговування платників податків за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26. Телефони для довідок: 5-21-60, 5-53-38, 5-26-65. 

БЕЗКОШТОВНІ ЕЛЕКТРОННІ КЛЮЧІ ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ ЗМОЖУТЬ ОТРИМАТИ В ПРИМІЩЕННІ МИРГОРОДСЬКОЇ ОДПІ (01.07.2013Р.)

11 липня 2013 року в приміщенні Миргородської ОДПІ працюватиме представник сектору реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів. Платники податків матимуть можливість безкоштовно виготовити ключі електронного цифроваго підпису для подання звітності через мережу Інтернет.

Для більш зручного обслуговування суб’єктів господарювання заздалегідь зверніться до Центру обслуговування платників податків за адресою: вул. Кашинського, 26, або зателефонуйте за номером: 5-21-60.

ВИЗНАЧЕНА СУМА ПОДАТКУ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ВІДМІННЕ ВІД ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ПІДЛЯГАЄ СПЛАТІ В ТЕРМІН ДО 30 СЕРПНЯ ПОТОЧНОГО РОКУ  (01.07.2013Р.)

Днями Наталія Володимирівна Молочко, начальник Миргородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів  у Полтавській області провела зустріч з представниками ЗМІ з питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та повідомила, що майже 500 громадян Миргородщини отримали повідомлення-рішення про сплату податку на нерухомість.

У разі незгоди з нарахованою сумою податку власники житла можуть звернутися до податкових інспекцій для уточнення даних та для визначення житла, на яке застосовуватиметься пільга. Нагадала, що відповідно до Податкового кодексу України, квартири та житлові будинки, площа яких не перевищує 120 м.кв. та 250 м.кв. відповідно, не оподатковуються. Податок сплачується лише за ті метри, які перевищують зазначені квадрати. Однак така пільга застосовується тільки до одного з об’єктів житлової нерухомості. Тому власники кількох квартир або будинків можуть звернутися до податкових інспекцій для нарахування пільги на той об’єкт, який вважають за доцільне.

Отримати консультацію щодо нарахування податку на нерухомість можна за телефоном 5-53-38.

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ БЕЗКОШТОВНО НАДАЄ  55 АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ  (01.07.2013 р.)

Завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів платники податків можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та  свідоцтва.  Так, зокрема, серед послуг, які пропонуються,  – реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо. Загалом перелік таких адмінпослуг містить 55 найменувань та затверджений відповідним наказом Міністерства.

Для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку. В ній зазначено інформацію про суб’єкта, що надає адмінпослугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання.

Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін її видачі, способи отримання результату тощо.

З повним переліком усіх адміністративних послуг, які надаються Міністерством доходів і зборів та його територіальним органами, можна ознайомитися на сайті Міндоходів http://minrd.gov.ua/...>http://minrd.gov.ua/....

3 липня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

Впорядковано надання  адміністративних послуг для платників податків

З метою підвищення  якості обслуговування платників податків Міністерством доходів і зборів України наказом від 14.06.2013року №161 визначено перелік безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами та на кожну адміністративну послугу затверджені інформаційні картки.

В інформаційних картках  міститься інформація щодо реквізитів суб‘єкта, який надає послугу, переліку документів, необхідних для отримання послуги, порядку та способу їх подання, строків надання послуг та можливих способів отримання результату тощо.

З даною інформацією можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Міндоходів у розділі „Каталог послуг”, а також у Центрі обслуговування платників податків Миргородської ОДПІ.

До відома: раніше органи ДПС надавали платникам податків 43 адміністративні послуги, з яких 40 – на безоплатній основі (видача свідоцтв, патентів, довідок та ін.)  та 3 платні послуги (видача ліцензій на виробництво спирту, продаж алкогольних та тютюнових виробів).

В поточному році безкоштовні  ключі цифрового підпису отримали понад 500 суб’єктів господарювання

Однією із основних стратегічних задач фахівців Міністерства доходів і зборів є саме орієнтація на потреби і запити платників податків. А тому останнім часом для платників запроваджено ряд сервісів з використанням сучасних інформаційних технологій. Серед них можливість отримати безкоштовно ключі електронного цифрового підпису  та звітуватися без спілкування  з фахівцями.   В доцільності запровадження такого сервісу платники податків переконувалися неодноразово.

Нагадуємо, що посилені сертифікати відкритих ключів підприємства, установи, організації, приватні підприємці та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в Центрі обслуговування платників податків Миргородської ОДПІ. Для цього потрібно зателефонувати та уточнити дату видачі посилених сертифікатів.  Телефони для довідок:5-20-09, 5-21-60.

«Спрощенці» Миргородщини сплатили до бюджету 3,5 мільйонів гривень

На сьогодні  підприємницьку діяльність проводять понад 3300 громадян, із них майже 2700 перебувають на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності.

Найчисельнішою серед «спрощенців» є 2 група, яка налічує майже 1600 підприємців. Ці представники бізнесу єдиний податок сплачують щомісячно, а  звітність подають тепер лише раз на рік. У 1 групі перебуває понад 700 «єдинників», у 3 – 400.

Підприємцями–«спрощенцями» за 5 місяців цього року сплачено 3,5 млн. грн., що перевищує надходження минулого року на 1,5 млн. грн. Лише за травень від них надійшло 827,1 тис.  грн.

Законодавчі зміни, внесені торік до спрощеної системи оподаткування, забезпечують сприятливі умови для ведення бізнесу суб’єктами малого підприємництва, відтак зростає кількість підприємців та збільшуються надходження до бюджету.

Запроваджено нові форми реєстраційних документів

З метою спрощення процедури отримання послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) запроваджено нові форми реєстраційних документів.

Нові форми реєстраційних документів ви можете завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за адресою: http://www.acskidd.g...>http://www.acskidd.g....

«Єдинникам» необхідно зберігати первинні документи

Фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку зобов’язані  зберігати первинні документи, на підставі яких заповнювалися дані книги обліку доходів і витрат та складалася податкова декларація платника єдиного податку  – ФОП. До таких документів належить зокрема, виписка з банку, квитанція, чек або документ довільної форми про готівкову оплату товарів, робіт або послуг, якщо вони отримувалися у громадян або у фізичних осіб – підприємців. Також слід зберігати й інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності за іншими податками та зборами – у разі їх сплати.

Первинні документи зберігаються не менше 1095 днів з дня подання податкової декларації платника ЄП – ФОП або іншої податкової звітності, для складання якої вони використовуються.

За не збереження первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи в розмірі 510 гривень. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, - тягнуть за собою накладання штрафу в розмірі 1020 гривень.

Вимоги до підтвердження даних, визначених у податковій звітності регламентовано статтею 44 Податкового Кодексу України, а відповідальність за порушення строків зберігання документів встановлено ст.121 Кодексу.

І знову про податок з нерухомості

Як ми вже повідомляли раніше, з 1 січня 2013 року запрацювала норма Податкового кодексу України щодо справляння податку на нерухоме майно.

Нагадуємо , що власникам житла – фізичним особам суму даного податку нараховують податкові органи. Також громадяни мають пільгу по податку на нерухоме майно : базу оподаткування можна зменшити для квартир на 120кв.м, для житлових будинків – на 250кв.м. Однак дану пільгу можна застосувати тільки  до одного об’єкта нерухомості один раз на рік.

У випадку, якщо платник податку має більше, ніж один об’єкт оподаткування, пільга при нарахуванні буде автоматично застосована до житлового об’єкта, у якому фізична особа зареєстрована. Якщо ж власник житла бажає скористатися пільгою щодо іншої нерухомості, ніж та, де вона зареєстрована, то в цьому випадку необхідно звернутись із відповідною заявою до податкового органу. До заяви необхідно додати також документи, які підтверджують право власності на нерухомість і паспорт. Всю цю процедуру необхідно зробити до 1 липня – граничної дати відправлення податкових повідомлень-рішень, на підставі яких буде сплачуватись податок за 2013 рік.

Ви запитували на «гарячій лінії»

В який термін фізичній особі – підприємцю потрібно реєструватись платником ПДВ у випадку переходу з 2 півріччя з єдиного податку на загальну систему оподаткування, якщо сума виручки за останні 12 місяців перевищує 300тис.грн.?

У відповідності до п.183.4 ст. 183 Податкового кодексу України особи, у яких сума обкладених ПДВ постачань товарів/послуг за останні 12 місяців перевищує 300тис.грн. і перебували на спрощеній системі оподаткування, повинні подати до податкової інспекції реєстраційну заяву (заяву на реєстрацію платником ПДВ) не пізніше 10-го числа першого календарного місяця, у якому здійснено перехід на сплату інших податків і зборів, установлених Податковим кодексом України (загальну систему оподаткування).

26 червня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

ПИТАННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ОБГОВОРЮВАЛОСЬ ЗА «КРУГЛИМ СТОЛОМ».

Сплата орендної плати за землю у 2013 році є чи не одним із проблемних питань у забезпеченні надходжень місцевого бюджету району. І саме це питання  було винесене В.Багачанським відділенням Миргородської ОДПІ на обговорення під час «круглого столу», що проводився за участю голови В.Багачанської райдержадміністрації Івана Васильовича Лещенка, начальника районного відділу Держкомзему Михайла Івановича Шепеля та провідних спеціалістів відділу. Начальник В.Багачанського відділення Миргородської ОДПІ Людмила Журавель наголосила, що у зволіканні вирішення даного питання втрачаються надходження до бюджету У вирішенні ситуації, що склалась із проблемою в реєстрації договорів оренди між суб’єктами господарювання та органами місцевого самоврядування, затвердженням грошової оцінки землі по територіях, де вона закінчилась, пообіцяло посприяти районне керівництво.

ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ – ЕКОНОМІЯ РОБОЧОГО ЧАСУ.

Великобагачанське відділення Миргородської ОДПІ вкотре запрошує Вас, шановні платники податків, до співпраці та пропонує скористатися можливістю подання податкової звітності в електронному вигляді, адже ця процедура значно скоротить затрати Вашого часу, унеможливить допущення помилок у звітності та значно зменшить паперовий документообіг.

Крім того, зменшиться кількість і час документальних та зустрічних перевірок. Подання звітності  в електронному вигляді спростить процедуру підтвердження сум податку на додану вартість, заявлених до відшкодування, надасть можливість збільшити надходження ПДВ до Державного бюджету, що в свою чергу дозволить своєчасно виплачувати пенсії, заробітну плату, стипендії, грошову допомогу молодим матерям, багатодітним і малозабезпеченим громадянам.

Бажаючі перейти на систему подання звітності в електронному вигляді всю необхідну інформацію можуть отримати у ЦОПП  відділення  податкової інспекції, або завітавши на Web-портал Міністерства доходів України (http://www.minrd.gov...>www.minrd.gov.ua) та субсайті Головного управління Міндоходів у Полтавській області: (www.sts.poltava.gov.ua) або зателефонувавши до відділення податкової інспекції за номером 9-15-46. Перейшовши на електронний документообіг ви зможете здавати звітність не виходячи з офісу та не відвідуючи податкову інспекцію.

Сподіваємось, що наша співпраця надасть можливість досягти головної мети – своєчасного наповнення Державного та місцевих бюджетів, економічного зростання України та становлення її, як держави європейського рівня.

СЕМІНАР ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ З ПИТАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ НОРМ ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ

21 червня 2013року у приміщенні актового залу Миргородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Полтавській області за адресою м. Миргород, вул. Кашинського, 26 буде проведено безкоштовний семінар для платників податків з питань застосування норм Податкового кодексу України.

До участі у семінарі запрошуються представники  торгівельних мереж, які використовують у своїй роботі реєстратори розрахункових операцій, платники податку на прибуток, податку на додану вартість та інші суб’єкти господарювання.

Початок роботи семінару о 10 год.
Додаткова інформація за телефоном  5-26-65.

СКОРИСТАЙТЕСЯ МОЖЛИВІСТЮ ОТРИМАТИ БЕЗКОШТОВНІ ЕЛЕКТРОННІ КЛЮЧІ

Платники податків мають можливість 20 червня 2013 року безкоштовно виготовити ключі електронного цифроваго підпису для подання звітності через мережу Інтернет. Форма звітування в електронному вигляді має багато переваг: економить час бухгалтера  та зводить до мінімуму можливі арифметичні помилки під час подання звітності.

В приміщенні Миргородської ОДПІ працюватиме представник сектору реєстрації користувачів Аккредитованого центру сертифікації ключів за адресою: вул. Кашинського, 26, Центр обслуговування платників податків.

Телефон для довідок 5-20-09, 5-63-64.

ДІЇ ПЛАТНИКА У ВИПАДКУ ПОМИЛКОВО ПОДАНОЇ ЗВІТНОСТІ

У разі помилкового подання суб’єктом господарювання податкової звітності до органу Міндоходів, він може повідомити про це відповідний орган письмово.

У листі платник повинен обґрунтувати обставини помилково поданої податкової звітності та звернутися з проханням не визнавати дану звітність як податкову. Це стосується звітності, яку взагалі не потрібно було подавати або подано не до того органу Міндоходів.

Нагадуємо, під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу Міндоходів, в якому перебуває на обліку платник податків, перевіряє наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ст. 48 Податкового кодексу України. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника, до її прийняття перевірці не підлягають (відповідно до ст.49 ПКУ).

ФІЗИЧНІ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦІ НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ ВИКОРИСТОВУВАТИ ПЕЧАТКУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Фізичні особи-підприємці, у тому числі платники єдиного податку, рішення про використання печатки приймають самостійно в залежності від специфіки діяльності.
Крім того, нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти органи Міндоходів України про отримання або знищення печатки.

Господарським кодексом України, яким визначено особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання, не міститься вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання (ст. 128 ГКУ від 16 січня 2003 року № 436-IV зі змінами та доповненнями).

ПЛАТНИКИ ПОДАТКІВ РЕГІОНУ СПЛАТИЛИ ПОНАД  53,0 МЛН. ГРН.  ПОДАТКУ НА ДОХОДИ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

За січень-травень 2013 року платниками регіону забезпечено надходження податку на доходи фізичних осіб 53,3 млн. грн., що на 2,1 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2012 року.

В регіоні постійно проводиться робота у напрямку недопущення виплати заробітної плати у розмірах, менших за законодавчо встановлений рівень.

З цієї метою  керівників підприємств та приватних підприємців запрошують на засідання постійно діючих комісій, до складу яких входять керівники виконкомів, податкових інспекцій, управлінь праці і соціального захисту населення, пенсійного фонду, інших гілок місцевої влади.

З початку 2013 року на засіданнях таких комісій заслухано представників 12 суб’єктів підприємницької діяльності. Індивідуальна роз'яснювальна робота проведена з 16 керівниками. В результаті проведених заходів до бюджету додатково надійшло  8,7 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.

УВАГА, «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ ТА ОТРИМАЙТЕ ВІДПОВІДЬ!

20 червня 2013 року з 10.00 до 11.00 буде проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з Наталією Володимирівною Молочко, начальником Миргородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів  у Полтавській області на тему:

Модернізація реєстраторів розрахункових операцій – вимога часу. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Доступ до публічної інформації, право громадян на звернення. Упередження фактів виплати заробітної плати в конвертах.      

Дзвінки прийматимуться за телефоном: 5-31-52.

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ  ПОМИЛКОВО СПЛАЧЕНИХ КОШТІВ ДО БЮДЖЕТУ

Відповідно до норм Податкового кодексу України, у випадку, коли платник податку при сплаті платежів до бюджету допустився помилки,  то йому необхідно подати до податкового органу заяву на повернення помилково або надміру сплачених грошових зобов’язань у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів:

на поточний рахунок платника податків в установі банку;
на погашення грошового зобов’язання (податкового боргу) з інших платежів.
Крім того звертаємо  увагу на наступне, якщо у платника податків є податковий борг, то таке повернення проводиться лише після повного погашення  податкового боргу платником податків.

СУМА КРЕДИТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ ВКЛЮЧАЄТЬСЯ ДО ДОХОДУ ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ

Податковим кодексом України визначено, що доходом фізичної особи – підприємця - платника єдиного податку є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі.

При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності.

До суми доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг), а для платника  третьої та п’ятої груп, який є платником податку на додану вартість,  також включається сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

ОТРИМАЛИ ПОВІДОМЛЕННЯ – ПОДБАЙТЕ ПРО СВОЄЧАСНУ СПЛАТУ ПОДАТКУ

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права  власності або права користування земельною ділянкою.

Нарахування громадянам  сум податку проводиться органами податкової служби, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення. Податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Шановні громадяни! В разі не отримання повідомлення-рішення зверніться до Центру обслуговування платників податків Миргородської ОДПІ за адресою: вул. Кашинського, 26.

Телефон для довідок 5-21-60.

27 ЧЕРВНЯ ОСТАННІЙ ТЕРМІН СПЛАТИ ПОДАТКОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

До уваги платників податків! 27 червня останній термін сплати податкових зобов’язань  нарахованих за травень 2012 року.

Щоб уникнути штрафних санкцій, подбайте про своєчасність сплати платежів до бюджету.

19 червня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

Останній день сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності   припадає  на 14 червня

   Нагадуємо, що юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які надають побутові послуги, реалізують товари у пунктах продажу, здійснюють торгівлю валютними цінностями та діяльність у сфері розваг, зобов’язані сплачувати збір за провадження  деяких  видів  підприємницької  діяльності в термін до 15 числа місяця, який передує звітному.

   Якщо суб`єкт господарювання бажає припинити діяльність, що підлягає патентуванню, йому необхідно повідомити про це відповідний територіальний орган Міністерства доходів і зборів України. Зробити це необхідно письмово також до 15 числа місяця, що передує звітному.

   Порядок та строки сплати збору за провадження  деяких  видів підприємницької  діяльності визначено Податковим  кодексом України

 

 

Отримана компенсація за несвоєчасну виплату зарплати підлягає оподаткуванню

   Законом України «Про оплату праці» передбачено виплату компенсації працівникам за втрату частини заробітної плати у зв’язку із порушенням строків її виплати .

   Тобто, підприємства, установи, організації, які затримують виплату  заробітної плати на один і більше календарних місяців, зобов’язані компенсувати громадянам втрату частини доходів. Сума такої компенсації є додатковою виплатою до заробітної плати. Відповідно до Податкового кодексу України такі виплати включається до складу загального місячного оподатковуваного доходу працівника та оподатковуються за ставками 15% та 17% в залежності  від  нарахованої суми. 

   Сума компенсації включається до фонду оплати праці того місяця, в якому фактично проводиться її нарахування та виплата.

 

 

При нотаріальному посвідченні договору про сплату аліментів справляється державне мито

 

   Відповідно до Сімейного кодексу України батьки мають право укласти у письмовій формі договір про сплату аліментів на дитину, у якому визначити розмір та строки їх виплати.. Договір нотаріально посвідчується, при цьому справляється державне мито.

   Платники державного мита і об’єкти справляння державного мита, а також розміри ставок державного мита визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито». За  посвідчення  договору  про сплату аліментів окремої ставки не встановлено, а тому  державне мито справляється як за посвідчення інших договорів, що підлягають оцінці, а саме - у розмірі 1 % від суми договору, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

 

 

 

За порушення вимог закону передбачена відповідальність

   Користувачам касової техніки! Нагадуємо що відповідальність у зв’язку з введенням в дію п.9 ст.17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» настає з 1 липня 2013 року.

   Норма зазначеної статті передбачає, що до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – в разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв’язку. 

    Тому, користувачам касової техніки  варто якнайшвидше звернутись до Центрів сервісного обслуговування чи виробників для проведення ними відповідного доопрацювання наявних реєстраторів розрахункових операцій, або ж придбати ті моделі касової техніки, що передбачають можливість електронного звітування.

 

Безкоштовні  електронні ключі для платників податків 

13 червня 2013 року в приміщенні Миргородської ОДПІ працюватиме представник сектору реєстрації користувачів Аккредитованого центру сертифікації ключів.

         Платники податків матимуть можливість безкоштовно виготовити ключі електронного цифроваго підпису для подання звітності через мережу Інтернет. Форма звітування в електронному вигляді має багато переваг: економить час бухгалтера  та зводить до мінімуму можливі арифметичні помилки під час подання звітності.

         Зацікавлених платників чекаємо за адесою: вул. Кашинського, 26, Центр обслуговування платників податків.

 

Семінар для платників податків з питання електронного звітування

   14 червня 2013року у приміщенні залу засідань Головного управління Міндоходів у Полтавській області за адресою м. Полтава, вул. Фрунзе, 4 буде проведено семінар з питань  електронного звітування за допомогою касової техніки.

  До участі у семінарі запрошуються:

- о 10 год. - представники центрів сервісних організацій по обслуговуванню реєстраторів розрахункових операцій;

- о 11 год. 30 хв. – представники  торгівельних мереж, які використовують у своїй роботі реєстратори розрахункових операцій.

   В роботі семінару візьме участь головний державний ревізор-інспектор відділу контролю за проведенням  розрахункових операцій Міністерства доходів і зборів України Жук О.І.

   З питань участі у семінарі необхідно звертатися за телефоном                       (0532) 50-35-17, відповідальна особа – начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій ГУ Міндоходів у Полтавській області Бондар Лариса Анатоліївна.

 

На Миргородщині проведено державну реєстрацію територіального органу  Міністерства доходів і зборів України

  На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 20.03.13 №229 „Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів” та №228 „Про реорганізацію деяких органів державної податкової служби, спеціалізованих митних органів та організацій” 3 червня 2013 року проведено державну реєстрацію Миргородської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Полтавській області.

   Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, зареєстрована юридична особа має:

   повну назву – Миргородська об’єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Полтавській області;

   реєстраційний номер в ЄДР – 15871020000000743;

   ідентифікаційний код – 38468429;

   місцезнаходження – 37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, будинок 26;

   телефон – (05355)5-31-52.

   Начальником Миргородської ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області призначено Молочко Наталію Володимирівну.

 

Платники податків за п’ять місяців сплатили до  бюджетів району майже 16,0 млн. гривень

За січень-травень 2013 року до місцевих бюджетів району від платників надійшло податків, зборів та обов’язкових платежів, що контролюються податковою службою  на загальну суму 15,9 млн. грн. Додаткові надходження склали 3,9 млн. грн.  В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли  на 1,6 млн. грн., або 11,1%.

Найбільший ріст надходжень забезпечено по платі за землю, єдиному податку, платі за лісові ресурси наступними платниками: ТОВ 'УкрЛатАгро', ПОСП 'Батьківщина', ТОВ 'Савинці', АОПП 'Великосорочинське', ДП 'Миргородський лісгосп'.

 

Упереджено заявлене бюджетне відшкодування  податку на додану вартість на суму понад 300,0 тисяч гривень

В поточного році заявлена платниками регіону сума податку на додану вартість до відшкодування склала понад 15,0 млн. грн.

За результатами проведених контрольно-перевірочних заходів до відшкодування підтверджено 97,8% заявленої суми. Одному платнику- відмовлено у бюджетному відшкодуванні, по 1 - упереджено  відшкодування на суму 318,2 тис. грн. За порушення норм податкового законодавства  застосовано штрафних санкцій  на суму  – 80,9  тис. грн.


12 червня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

Шановні журналісти!

Вітаю Вас з професійним святом – Днем журналіста!

Робота засобів масової інформації в усі часи була тією рушійною силою, яка направляла суспільство на осмислення  довколишніх подій та прийнятті рішучих дій, спрямованих на розвиток держави. Завдяки вам громадськість своєчасно  отримує всю необхідну інформацію, що дає змогу вільно орієнтуватись  у подіях сьогодення.

Податківці вдячні вам за взаєморозуміння в інформуванні платників податків щодо  норм діючого податкового законодавства та діяльності податкової служби, за створення зворотнього звязку  між  податковою службою та платниками податків.

Від усієї душі бажаю вам  невичерпної енергії у реалізації нових ідей, нехай досвід та професіоналізм будуть гарантами успішного виконання усіх намічених цілей.  Щастя і добробуту  вам і вашим близьким!

З повагою,
 Наталія Молочко
 в.о. начальника Миргородської ОДПІ

 

ГРОШОВІ ПЕРЕКАЗИ ІЗ-ЗА КОРДОНУ ОПОДАТКОВУЮТЬСЯ

Грошові перекази отримані громадянином України на поточні чи карткові рахунки з джерелом походження за межами України розглядаються, як іноземні доходи. При цьому норма про визнання об’єктом оподаткування іноземних доходів, у тому числі грошових переказів з-за кордону, міститься в українському законодавстві вже більше 10 років.

На сьогодні такі доходи, відповідно до Податкового кодексу України, підлягають оподаткуванню за результатами подання річної податкової декларації за ставками 15 або 17 відсотків. Ставка податку залежить від суми отриманих коштів. Якщо сума перевищує десятикратний розмір мінімальної місячної зарплатні (у січні-листопаді 2013 року – 1147 грн.), застосовується ставка 17%, в інших випадках – 15%.  При цьому Податковий кодекс передбачає, що у разі наявності міжнародних договорів, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, платник податку може зменшити суму річного податкового зобов'язання на суму податків, сплачених за кордоном.

Отже, громадяни України, в разі отримання будь-яких оподатковуваних доходів з іноземних джерел, у тому числі переказів з – за кордону, повинні включити такі доходи до складу загального річного оподатковуваного доходу та подати річну податкову декларацію до податкового органу за місцем проживання.

 

ПОДАЙТЕ РЕЄСТРАЦІЙНУ ЗАЯВУ, ЩОБ СТАТИ ПЛАТНИКОМ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

Особа, що підлягає обов’язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платник податку на додану вартість, подає до територіального органу Міндоходів України за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву.

У разі обов’язкової реєстрації така заява подається не пізніше 10 числа місяця, наступного за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій. Тобто, коли загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягає оподаткуванню, нарахована протягом останніх 12 місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн. (без урахування ПДВ).

При добровільній реєстрації необхідно подати заяву не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку періоду, з якого така особа буде вважатися платником ПДВ.

Не зареєстрований як платник податку на додану вартість суб’єкт господарювання не має права подавати податкові декларації з ПДВ. Водночас, він може самостійно сплатити нараховану суму податку. Штрафи за неподання податкових декларацій до такої особи не застосовуються.

Порядок реєстрації платників податку на додану вартість визначений ст. 183 Податкового кодексу України.

 

В РАЗІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРИПИНЕННЯ  ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМЦЮ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ЗАЯВУ ПРО ВІДМОВУ ВІД ЄДИНОГО ПОДАТКУ

Відповідно до норм Податкового кодексу України, у разі державної реєстрації  припинення  підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця – платника єдиного податку останнім податковим звітним періодом вважається період, у якому до податкового органу подано заяву про відмову  від застосування спрощеної системи оподаткування. В заяві зазначаються відомості  про дату припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності.

Тобто, єдиний податок не сплачується підприємцями: першої та другої груп – із першого числа місяця, наступного за місяцем, у якому подано  таку заяву; третьої та п’ятої груп – із першого числа місяця, наступного за податковим кварталом, у якому було подано заяву на припинення.

 

ВТРАТИВШИ СВІДОЦТВО «ЄДИНЩИКА» ПЛАТНИК ОТРИМУЄ ДУБЛІКАТ

В разі втрати свідоцтва  платника єдиного податку суб’єкт господарювання  повинен подати до податкового органу  за місцем своєї реєстрації заяву про видачу дубліката свідоцтва платника єдиного податку. Заява складається у довільній  формі. Дублікат  свідоцтва видається  безоплатно протягом  10 календарних днів з дня подання заяви.

Звертаємо увагу! Дублікат свідоцтва видається  виключно суб'єкту господарювання  або уповноваженій ним особі та не може передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам.

 

ЗМІНЮЄМО  СПРОЩЕНУ СИСТЕМУ ОПОДАТКУВАННЯ НА ЗАГАЛЬНУ – ДЕКЛАРУЄМО ОТРИМАНІ ДОХОДИ

Фізичні особи - підприємці, які протягом року перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування подають до податкового органу податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку самостійно розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені Податковим кодексом України.

Наприклад, якщо приватний підприємець перший квартал 2013 року перебував на спрощеній системі оподаткування, а з 1 квітня перейшов на загальну систему оподаткування, то по закінченню другого кварталу платник зобов’язаний подати до податкового органу податкову декларацію за результатами звітного кварталу, визначивши авансові платежі,та сплати їх рівними сумами в термін до 15 серпня  і до 15 листопада.

 

СВОЄЧАСНА СПЛАТА ПОДАТКІВ – ЗАПОРУКА РОЗВИТКУ РІДНОГО МІСТА

Нещодавно у приміщенні Миргородської ОДПІ відбулось засідання «круглого столу», в якому взяли участь керівництво податкового органу,  представники міської ради, пенсійного фонду та малого бізнесу. На порядок денний було винесено питання пов’язане з діяльністю підприємців по наданню послуг «таксі».

За словами Наталії Молочко, очільника податкового органу, - на сьогодні служби таксі порушують податкове законодавство. Статистика невтішна, адже кількість громадян, що здійснюють перевезення пасажирів у місті не відповідає кількості зареєстрованих приватних підприємців, офіційно не оформлені працюють диспетчера. Такий стан справ викликає занепокоєння як у податківців, так і  міської влади. І миритися з цим ми не будемо. Адже наша місія полягає в адмініструванні податків, зборів, наданні послуг громадянам і бізнесу і, як наслідок - забезпечувати наповнення бюджету.

Проведення таких зустрічей дозволяє вести конструктивний діалог з представниками малого бізнесу, шукати шляхи порозуміння та налагоджувати співпрацю, адже своєчасна сплата податків  це запорука подальшого розвитку рідного міста в якому ти проживаєш.

 

ПРАВООСВІТНЯ ГОДИНА ДЛЯ ПОДАТКІВЦІВ

В рамках реалізації проведення щотижневого професійно-економічного навчання  керівництвом Миргородської ОДПІ було організовано  зустріч з Світланою Яковенко, начальником реєстраційної служби міськрайонного управління юстиції, яка роз’яснила основні завдання та функції новоствореної реєстраційної служби, її структуру та основні напрямки роботи. Крім того надала відповіді на запитання щодо порядку реєстрації права на нерухоме майно.

«На сьогодні урядом приймається та доопрацьовується велика кількість нормативних документів спрямованих на поліпшення рівня обслуговування, соціального захисту громадян, вдосконалення податкового законодавства та іншого, - зазначила Наталія Молочко, в.о. начальника інспекції. Щоб бути всебічно розвинутим та мати відповідні знання необхідно постійно підвищувати свій професійний рівень. І саме тому впродовж багатьох років на постійній основі проводиться навчання податківців, які дають змогу їм правильно вирішувати питання щодо застосування нормативних та законодавчих актів розбиратися в вирішенні законодавчих питань не простих життєвих ситуаціях».

5 червня 2013

ОДПІ ВМРРЗГ, користувач 1ua
ВМРРЗГ ОДПІ
Тема: Миргородська ОДПІ інформує

Функції та повноваження Міндоходів набули законної сили

Міністерство доходів і зборів України розпочало здійснення усіх покладених на відомство функцій та повноважень. Відповідне розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року №166-р „Питання Міністерства доходів і зборів” опубліковано 3 квітня 2013 року в газеті „Урядовий кур’єр”.

Жодних додаткових повноважень, крім тих, що були у податкової та  митної служб, міністерство не отримало. У процесі об’єднання служб головний акцент робиться на підвищення рівня сервісу з орієнтиром на інтереси й очікування бізнесу та інвесторів.

Оподаткування доходів від продажу власної сільгосппродукції

Відповідно до Податкового Кодексу України доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, не включаються до загального місячного або річного оподатковуваного доходу платника податку. Власна сільгосппродукція, це та, яка вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках для ведення:

·          садівництва або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) або для індивідуального дачного будівництва;

·          особистого селянського господарства або земельні частки (паї), виділені в натурі, сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари.

Водночас, якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, доход від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах.

19 КВІТНЯ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ СТРОК СПЛАТИ АВАНСОВИХ ВНЕСКІВ ПЛАТНИКАМИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ І ТА ІІ ГРУП ЗА КВІТЕНЬ 2013 РОКУ

Авансові внески для фізичних осіб–підприємців - платників єдиного податку першої і другої груп нараховуються органами державної податкової служби. Підставою для нарахування авансових внесків є заява платника щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заява щодо періоду щорічної відпустки та/або заява щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

Нагадуємо, якщо останній день сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то Податковим кодексом України не передбачено перенесення термінів сплати.

Отже, враховуючи що 20 число припадає на вихідний день, то термін сплати авансових внесків за квітень поточного року закінчується 19 квітня.

Щоб уникнути штрафних санкцій подбайте про своєчасність сплати платежів.

Термін зберігання електронних квитанцій - 3 роки

Платники податків, які звітують до органу ДПС в електронному вигляді, повинні подати декларацію не пізніше закінчення останньої години дня, у якому минає граничний термін подання звітності.

Нагадуємо, що органи ДПС приймають податкову звітність з 9.00 до 18.00 щоденно, крім вихідних, святкових і неробочих днів. При цьому, в останній день граничного строку подання податкової звітності в електронній формі звітність приймається до останньої години. Тобто, до 24.00 дня, у якому спливає такий граничний строк.

У разі отримання звітності в електронному вигляді орган ДПС надсилає платнику дві квитанції. Перша - є підтвердженням того, що податкові документи передано до органу ДПС. Друга - є підтвердженням прийняття документів платника до бази даних ДПС в електронному вигляді у текстовому форматі.

Звертаємо вашу увагу на те, що отримані платником електронні квитанції повинні зберігатися протягом 1095 днів з дня подання податкової звітності.

Декларація з податку на додану вартість за березень подається за новою формою

Наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 №1342 були внесені зміни щодо форм податкової звітності з податку на додану вартість.  Наказ набрав чинності з 5 лютого 2013 року.

Податкова звітність з податку на додану вартість за новими формами, вперше подається:

·          за березень 2013 року - платниками податку, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю; останнім днем подання декларації буде 22 квітня 2013 року,

·          за І квартал 2013 року - платниками податку, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу, останнім днем подання декларації буде 13 травня 2013 року.

17 квітня 2013


1


  Закрити  
  Закрити